Sunday, August 29, 2010

Katy Perry Quer Ver O Teu P...

Pois!

A sempre provocativa Katy Perry passou pelo Reino Unido para promover o seu novo trabalho no Album Chart Show Special.

A cantora que beijou uma rapariga e gostou apresentou uma mão cheia de temas, incluindo os sucessos I Kissed A Girl, California Gurls e o mais recente Teenage Dream.

Mas a melhor do alinhamento foi mesmo Peacock (em cima).

O refrão diz tudo:

Are you brave enough to let me see your peacock?
Don't be a chicken boy
Stop actin like a beyotch
I'mma peace out if you don't give me the pay off

Come on baby let me see
What you hiding underneath

Are you brave enough to let me see your peacock?
Whatchu watin for?
It's time for you to show it off
Don't be a shy
Kinda guy
I'll bet it's beautiful

Come on baby let me see
What you hiding underneath


A-DO-REI.

I wanna see your peacock-cock-cock
Your peacock-cock
Your peacock-cock-cock
Your peacock
I wanna see your peacock-cock-cock
Your peacock-cock
Your peacock-cock-cock
Your peacock

1 comment:

LOLa said...

também quero ver!